Kväller!

Vad otroligt less jag börjar bli på att skriva hur jag laddar inför jobbet, städar eller sköter mina barn, visst är det bara ett virrvarr av samma saker som skrivs. Men ÄNDÅ hänger ni med ;) Nu vill jag gärna veta varför?
Jag själv skulle tröttna på fyra inlägg. Jag nästan snarkar då jag skriver dem själv.

Sen kan jag berätta att jag just nu dricker kaffe och laddar inför jobbet! Städat har jag också gjort men det nämde jag väl i ett inlägg högre upp?
Jag har också hejat på Filippas fotbollslag som gjorde genombrott på sina karriärer som fotbollspelare! 8-1 blev det och de spelade RIKTIGT bra!!!

Vad nämnde jag nudå?
1. Laddar för jobb!
2. städningen!
3.Barnen!

Hahaha!!

Tack för tipset Erika, dvdskärmar och dvd ska vi absolut ha och åksjuketabletter fick jag visst höra kan förgylla en bilresa på totalt 30 timmar;)
Kram

Lev o Må!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0