Hejsanhoppsan!!

Laddar inför bortplockning av fredagsmiddagen som i slutändan blev köpes pizza!
Har snackat lite med söta Linda och där blev det många ljuva skratt, som alltid med henne ;)
Jens e inge bättre men iaf uppe på benen tack o lov.
I dag har jag varit och fyndat lite till Liam, en vinterjacka, ett par byxor och två retrotröjor. Jättefint!
I kväll är det fredagsmys och jag har redan hoppat in i mina lejdaste men mjukaste mjukisar.
Har jag orken ska jag färga håret ikväll. 
Nu pendlar jag mellan 59-60kg =) det gillas, vad som inte gillas är att alla mina jeans och övriga byxor börjar vara "påsiga" även de flesta av mina linnen e helt förstora!
Måste börja arbeta på att byta ut garderoben verkar det som.


Bara börja då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0