Hejdå!

PITEÅ----------------------------------------------------------------->-------------------------


------------------------------------------------------------------------------------------------


-------------125 mil senare..Hej GÖTEBORG! ♥

Ja så var det äntligen dags för den inplanerade semesterresan till Göteborg! En sen sådan men vad göra då man jobbat.
Allt e packat och fixat, ungarna sitter förväntansfulla i bilen, jag ska inta förarplatsen och snöra på mig mina glasögon som kommer att behövas.
Jag ser framemot detta och det känns otroligt skönt med ett miljöombyte=)
Då man tråkat här hela sommaren!
Trippen ned till göteborg som jag och Jens var på gav bara mer smak, bara en försmak.
Nåja, nu åker vi ialla fall.
Hejdå!

PS Jag har även fixat så att jag får hämta ut "dagispåsen" på åhléns i nordstan ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0