Godmorgon!

Sitter och slurpar en varm och god kaffe, stark också! Regnet verkar ha tagit en paus, de kraftiga vindarna likaså. Det känns som sirap i skallen just nu efter nattjobb och två timmars sömn. Jag kan ingenting annant än längta till lillen ska sova middag och jag slumra i soffan. Med tanke på vädret behöver jag inte känna mig urusel som mamma för att muta de äldre med en film "mitt på dagen"
I dag ska vi upp och kolla Liams mage, jag vill veta vad allt detta beror på så det känns bra att få ta sig dit.
Tisdag i dag och endast tre dagar till helg, då det ska jobbas igen :) Härligt med helgsjobb, mer klirr i kassan!

Jag uppdaterar efter läkarbesöket, nu ska ungarna väckas!

Ps. Förkylningen är väck, bara hostan kvar. Det går åt rätt håll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0