Då var det dags!

Ja då var bilen packad och klar, nu ska vi bara inta lunch och sedan tar vi adjö av göteborg och underbara Linda med familj! Vi har haft en underbar vistelse här, de har tålamod med våra stora familj :)

MEN, vi åker inte hem direkt, vi kör till stockholm och stannar där en natt, kul för barnen som aldrig varit där och kul för mig som endast rökt i stockholm då tåget stannade ;) Vi får se vart där vi hamnar.

Jens är superförkyld och jag hoppas verkligen att han slipper få feber.
Jag hör väl antagligen av mig (om möjligt) efter vägen.
Det finns mkt att se framemot då vi kommer hem bla. kräftskiva och grillfest men mkt mkt mer!!! =)

Mot stockholm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0