Åter kväll!

Efter en fruktansvärt efterlängtad tacomiddag lägger jag mig för att vila innan ytterligare ett nattpass. Nu är alla kattungar väck, två och en halv dag han annonsen vara ute på blocket. Annonsen som jag förövrig måste ta bort snarast då jag kliver upp så att telefonen får svalna.
I dag har vi varit och tvättat bilen utvändigt, Filippa blev rädd i biltvätten och satte även skräck i sin lillebror. Lillebrodern tysnade dock före Filippa då spänningen tog andan ur honom :)
Kevin har varit hos kompis hela dagen, härligt då han e så stor nu att han kan börja cykla, cykla lite längre streckor.
Milla o plippan har haft en riktig hemmadag och varit ute i deras utekök och polimasat. Jag själv har inte orkat ta mig för allt förstora projekt men några tvätttar har jag hunnit med. Av erfarenhet vet jag att allt som borde göras inte görs av sig självt och att allt tacksamt kommer att ligga kvar och vänta på mig.

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0