Valborgs i dag då!

Vart är solen, vad är det för blött på marken? Ja just det det är ju valborg i dag då brukar det som mest vara skitväder vad jag kan minnas. Leriga stövlar, blött gräs, kalla näsor,gräsiga korvar men glada barn.

I går gjorde vi en tidig kväll till en film jag inte han se introt på innan jag sussade som ett litet barn. Det var värt försöket i alla fall, det var ju ändå fredagskväll. Nacken e piss i dag med nu strålar det ned efter hela höger sida av ryggen. Klag, klag men tänk det känns så mkt bättre då man sätter ord på det:)

Just nu sitter jag vaken själv, smyger så jag får dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro. Det är en bra start på dagen det! Vad händer idag då??

Vi kommer att vara hemma och pyssla på ute så gott det går för att sedan promenera till Liden för majbrasan där. Hem och fortsätta grilla det ena och det andra. Vi kommer att försöka vara ute så mycket som möjligt under dagen/kvällen. Denna dag har vi som rutin att dra någon spökis vid elden för de små, jaja lämpliga sådana såklart ;)

Hoppas att ni andra får en toppenbra dag/kväll, dela gärna med er vad som händer för er;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0