Bilder

Har glömt att visa er vad jag har sytt.
Det blev en fotsäck till vagnen, jag tog tyget från Kevins påslakan och fodrade det haha,  så nu är jag skyldig honom ett nytt =) På bilden har jag dessvärre inte sytt fast fästens mellan fotsäcken och vagnen (kardborreband)



Det bidde också ett pannband till Milla och en mössa till Liam. Vi kopierade rakt av den han fick av sin kusin Ebba! Blev bara annat mönster och annan färg. På bilden försöker han nå sin hårdbrödmacka som han så vackert kastat upp själv.

Så här mysigt hade jag och Filippa på vår promenad till Liden igår =))



Och Liam sov sött i den varma vagnen....



Såhär kan Milla se ut då hon hjälper pappa i garaget



Hittade en nedfrusen karrebit under allt bråte i frysen och hipsvips blev det en najsig middag! =)



Psst...ser ni klickarna med honung? Smarr =)



Ja hipsvips var det gjort ;) Tyvärr inget foto på salladen.

Nu måste jag gå och tala allvar med Liam, han tänker nog inte sova!! ;) Tjingeling så länge!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0