Uppdatering.

I kväll har jag mest suttit och lärt mig min nya dator pga rörelsesvårigheter (nacken) men jag har även hunnit gå igenom mina bilder på telefonen och tänkte dra några här..................

VARSÅGOD!



Påskfint på köksbordet, äggen i korgen har jag och flickorna pysslat i hop. Några med påklistrad morgontidning, paljetter eller vanlig färgpenna =))

Detta var jag tvungen att fota, min lilla nyklippta gräslök som vattnades ;) och växte MASSOR på två timmar. Rakt upp och igenom denna =) (kollar ni noga ser ni vart den var klippt)


Ganska coolt =)

................I dag grillade vi flintastek, något jag egentligen avskyr. Men denna var starkt kryddad och vi åt den "starka" bean till så man tappade bort den värsta svinsmaken. Till åt vi min grönsakspytt rostad i ugn.



Här finns potatis, morötter, gul lök, färska champinjoner, squash varav samtliga toppas med färsk gräslök....mumma var det men jag ångrar i efterhand att jag lät honungsburken stanna kvar i skåpet oöppnad.....


Eftersom att jag har nackspärr och inte kände för att gå på tjejkvällen (på stan) i kväll var jag tvungen att hitta på annat skojs för mina flickor som så gärna ville dit efter att ha hört att deras kusiner och kompisar skulle fara..
Då blev det tjejkväll i svensbyn hos björklunds istället med hårinpackning, nagelmålning, hårföning, popcorn, film o mys......mkt avslappnande!

Här sitter de, något besvikna men väl nöjda!




Mina sööötisar ;)



Från det ena till det andra, här äter Liam sin första grillade majskolv =)=) ( dåligt foto tyvärr) sååå gott det var!



Liam i gungan med Kevins Buff, första utedagen sen i måndags. Han har varit grymt förkyld och då det blåst stormvindar har jag inte velat ta ut honom. I eftermiddag avtog vinden och liam har varit bättre sen i morse så då fick lillgrodan gunga ett tag. Han e så grymt lik min kusin Jimmy på detta kort, men även Kevin.

Nu blir det "Husets" kvällsfika!



Vi har även bokat och betalat resan till Göteborg i kväll inför min kusins bröllop i sommar, så jäkla roligt det kommer att bli!! ♥

Sov Gott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0