Supertack!!

För den superbraá trettioårspresenten jag fick  redan i dag =) Jag är så otroligt nöjd och glad, med denna kan jag gott tacka den "lilla vita" för sitt;)

Ni värmer mitt ♥!! På alla sätt o vis, Pöööös!!!




Middagen idag........




Påskmys från helgen.....









All snö är nu borta och gräset grönskar på sina ställen.

Här är liiiiite av maten vi ätit under påsk! ;)




Plus då lite annat som jag inte fotat och tur var väl det kan tänkas eftersom att jag börjat om att sortera lite kalorier......

Men här kommer lite annat smått och gott....







(denna bild e tagen då vi gick till sjulnäs, mitt i glasspausen =)

Efter en helg med BARA utevistelse så blir det lite stökigt inne, om man bortser från löv, barr och jord så kan det se ut så här! (såhär ser det ut alltid;)





Och ibland kan man känna sig såhär.................




INTE ledbruten bara väääldigt flexibel!!!! =))







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0