Sol och myyys!

Jag är verkligen jättedålig på att uppdatera då vi har så fint väder =)) Vi är bara ute och fixar och njuter. Tänkte bara in och meddela att vi lever. I går var vi hos barnens farmor och åt påskmat ute på deras stuga, barnen fick leta påskägg i skogen och det var som sagt toppenväder. Senare då vi kom hem rensade vi upp på gården vilket resulterade i en superblåsa på ringfingret. Den gör inte så ont nu men jag gruvar till dess att den går sönder =/
Just nu sitter jag och solar och väntar på att Jens och Anton ska komma hem, i dag blir det nog grillat till middag i fall våran grill överlevt vintern....den börjar nämligen ha gjort sitt. Liam har haft bajskalas med Jens på morgonen så hans snutte ligger i tvätten och nu försöker jag få honom att somna med en annan snutte.......det går inte bra.
På tal om bajskalas med Jens, så lät Jens mig sova till halv elva och hur jag trodde mig till det är ett mysterium men jag gjorde det. När jag vaknade stod Jens och bakade scones.

Nu ska jag he in datorn så den inte börjar koka sen ska jag sätta mig här igen och fortsätta att göra ingenting annat än att lyssna på fågelkvittret.
Önskar er alla en underbar dag i solen.


Kommentarer
Anki

Ja eller hur =) Ja blev hel nöjd... fick över en massa material så ja håller på med 3 dynor till mina föräldrars båt nu med....Har börjat tycka hejjna e kul nu ;)



Den vart riktigt fin i vitt båten....STOR skillnad.

2011-04-24 @ 14:55:49
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0