Min dag

Som alla andra dagar så har även denna bestått av lek, plock och plock!



Matlagning....



MEN allt har inte varit som vanligt, i dag bakade jag nämligen denna till mellis. Ett sånt mellis får de inte ofta!!



Men de var överlyckliga! =))

Det har även hänt en ovanlig sak men det var egentligen igår det hände. Jag tog mig nämligen i en tröja som jag aldrig kunnat ha. Jag fick den i födelsepresent förra året och var nyförlöst så det var omöjligt att ta mig in i den men nu....;)



Om ni undrar vad barnet i bakgrunden sysslar med så har hon just byggt en rymdfarkost som hon och lillebror ska åka bort med. Ni skulle ha sett hur hon utrustade lillebror innan färden men det kan ni inte för jag han inte ta bilder. Nåväl, sådana här små steg som att ta sig i en tröja är inte stora men tacka för att de leder åt rätt håll!


Jag har väl inte mer att säga för tillfället.....kanske ett sovgott vore på sin plats;)


Kommentarer
Jennie och Norah

Men snygging! =)

2011-04-10 @ 19:55:43
URL: http://jennieohlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0