Milla♥

När Milla var i min mage och vi funderade på namn så var alternativen många. Ett som slog mig var "Milina" det namnet var i princip bestämt då jag började fundera vad för slags smeknamn som skulle födas ur namnet Milina. Milla såklart, så fort jag tänkte det var det så RÄTT! Vid den tidpunkten visste jag knappt att Milla var ett namn, jag visste inte ens att Alfons kusin hette Milla:) Det fanns två eller fem som hette Milla i sverige vid den tidpunkten så aningens ovanligt kan man ju säga att det var.
I dag finns det 903 som har Milla som tilltalsnamn. Jo jag blir lite sur, det känns liksom att vi har patent på namnet =/........samtidigt som jag tycker att det e kul för det är ju ett fruktansvärt fint namn  och jag vet då en sak att det finns ingen Milla i världen som vår♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0