Måndag

Härligt att se att statistiken återhämtat sig, jag trodde ett tag att ni läsare svek mig men då den började visa dubbla datum och då jag upptäckte andra som hade problem med den så kunde jag andas ut.

Jag har fixat ett par saker nu på morgonen och det känns underbart! Jag påbörjade en sak i fredags och även det känns underbart! Det känns som att denna vecka hela den kommer att bli underbar, jag bara älskar solen och våren och framförallt den kommande sommaren!

Jag håller på att morgonröja här hemma men efter det ska jag ut på prommis med Liam i vagnen och Filippa på cykeln.
Efter det ska vi hem och grädda våfflor =) Smarr!

Önskar er en trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0