Ja att större delen av vår barnaskara är lik på Jens är ju dumt att ens försöka förneka men under ytan liknar de sin mor. De avgudar volbeat och jublar då vi höjer volymen i bilen, de gillar heminredning och att ha det rent runt omkring sig. De är näsvisa och envisa och har ett eldigt temperament.

I dag har vi gjort om i flickornas rum, vi har burit iväg vissa möbler och förklarade till Milla och Filippa att det inte riktigt är klart än men om ett par dagar. Då sätter Milla händerna i sidan och kollar tyst  runt i rummet. Milla säger efter ett tag. Aaaaltså, nu måste vi o kolla in nå snygga saker på ikea......................=)♥

Filippa, Milla och en klasskompis till Milla har varit ute hela kvällen och då de kommer in gråter Filippa, hon föll och blöder på armbågen. Jag tvättar, torkar, blåser,tröstar och pussar. Efter ett tag uttrycker Filippa sin besvikelse över skadan på detta sätt, Åååå.. det som "var" min BÄSTA arm och allt! =)♥

I kväll försökte jag äta havregrynsgröt igen........gick inte nu heller!

I morgon ska jag upp på medicinmott. och träffa en läkare för att höra provsvaren på alla sju rör blod de tog på mig för ett par veckor sedan.
Men det är i morgon och ikväll är nu och nu ska jag duscha och sen se rederiet medan jag "fäjjar" lite;)

P&K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0