Glad Påsk

Det märks att det är vår, bloggarna blir lite sämre uppdaterade ;) Nu tänkte jag bara snabbt in och önska er alla en glad påsk med mycket gott! Själv ska jag unna mej det ena och det andra kanske även det tredje :) I dag ska vi vara ute hela dagen i solen och mysa, det blir (för min del) en långprommis men inte till roknäs hahaha som igår.
I dag ska jag gå en trevligare sträcka.
Jag känner mig starkt motiverad till motion och träning, jag har nämligen bara fyra och ett halvt kilo kvar att gå ned. När jag har gjort det väger jag två kilo mindre än då jag blev gravid med vårat förstfödda barn Kevin.
Det har tagit lång tid att nå hit men talesättet sakta men säkert stämmer in ganska väl och jag tror inte att man ska stressa bort kilona utan ta det med lite ro och bestämdsamhet, eller vad tror ni?

Ha nu en superduper trevlig påsk allesammans!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0