Dagen i dag....

Kanske att jag ändå skriver ett kvällsinlägg. Enbart till er som vet med er att ni inte kan somna utan att veta hur min/våran dag har varit;)

Morgonen började som vanligt alldeles förtidigt och precis då man sussade som bäst och kudden var som mjukast.
Till ovanligheterna sådär på morgonkvisten hade jag en grymtande karl, han var inte arg han hade dessvärre ont i ryggen. Som jag själv, visste han att det skulle bli bättre om han for på jobbet än att stanna här hemma och JA, han e mkt bättre!


Jag tog under fm efter många koppar kaffe tag i mina våndor (denna tvättstuga) och gick in i tvättrummet i källaren där jag hängde,tvättade, vek och städade. Skönt då det var klart men huvva vad trist det är.

Nåja, det blev dags att åka och hämta plippan på dagge men jag hann först sätta renköttet på kokning och skala lite grönsaker. Förberedelser inför dagens middag bestående av köttsoppa.

Min söta kusin och hennes söta familj kom på middag hos oss vilket var väldigt trevligt!

Efter nattning och kvällsrutiner satte jag mig och sydde några "buffar" och ett pannband som passar till Filippas fritidsdress. Nu sitter jag här och ska snart slå på Rederiet och avsluta sista säsongen =(( Känns i hjärtat.

Förutom det har jag hunnit träna =))

Men nu mina vänner ska jag slå på rederiet och snutta in mig i täcket. *Kramar*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0