YES!!!!

Tack för upplysningen, då blir ju faktiskt kvällen PERFEKT!!!!!!!
Hade annars tänkt tända en eld och grilla korv då det börjar vara så mysigt mörkt ute, men det kanske hinns med det också, man får väl se.
Medans Liam låg och sov och Filippa lekte med kattungarna så passade jag på att duscha, toppa håret och noppa ögonbrynen, man får ju inte glömma bort sig själv mitt i all denna vardagstress. Toppa håret måste jag göra varannan vecka eftersom jag har brännt sönder det med blekning, men nu måste jag erkänna att jag faktiskt börjar få fason på det =) Snart dags för nästa blekning då!

På 20 min ska vi och hämta Kevin för att fara till tandis......men först en stor kopp kaffe!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0