Vad Härlig Det Är!!!

Har gjort bort allt som behövdes göras här hemma, sitter nu i väldoft och dricker en stor kopp kaffe och njuter av lugnet som nu råder. Filippa som skuttar omkring och leker med kisseungarna, Liam har somnat om igen och sover sött med snutte och tutte/tumme. Jo han ratar tutten allt oftare nu och tar tummen ist, nu har han hittat knixet med att få in tummen rätt i munnen utan att hans kräkreflexer slår in.
I dag ska han nog få smaka en smakportion med potatis.

Snart ska Filippa i duschen och jag bör väl krypa in i mina kläder jag med och sluta gå omkring i Jens stora kläder, inte för att jag misstrivs i dem men för att jag måste då vi snart ska i väg till dagge med Filippa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0