Tradera

Nu har jag sålt allt på tradera och det blev en fin extraslant.
Helt perfekt.
Tadläkaren bortgjord, nu väntar jag hem Milla på cykel och sen blir det en PN i soffan.
Jag har en huvudvärk som kommer från nacke och axlar så det blir att lägga sig på värmedynan och hoppas att det lättar lite, så här vill jag inte ha det alls, det är ju FREDAG.

Påminner igen om den pågående smyckestävlingen på www.grodansdagbok.blogg.se där man kan vinna super trendiga och fina smycken från www.carolinessmyckeskrin.se

Tävlingen pågår tom 12/9 så passa på............

Bilder på smyckena hittar du några inlägg längre ned i min blogg, eller på www.grodansdagbok.blogg.se


Jag är med och tävlar, Var det du med! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0