Torsdag

Godmorgon, har suttit och vaknat till vid datorn med en kopp kaffe och Liam har fått sitt morgonmål.
Ska själv gå och klä på mig och borsta tänderrna, ja med andra ord morgonrutinerna =) Sen ska barnen väckas, jag hoppas att de är på ett lika bra humör som igår, de bråkade inte en gång med varann under hela dagen inte med mig heller och jag tror att ded faktiskt tyckte det var rätt skönt själva.
Tåget går till Filippas dagis och sedan till skolan, jag och Liam åker hem och viker ett ton med rentvätt. Hade faktiskt tänkt äta frukost hos mamma men har för mkt att göra här hemma och det passar jag på med då Filippa är på dagis så att jag får vara med henne sen då hon kommer hem, hon vill ut och sparka sparkcykel så det är väl bara att hänga med på det =)

Annars får vi se vad dagen bjuder på.....snart fredag...och det är väl underbart! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0