Tisdag

Alla barnen är på plats och jag är åter hemma och ska göra morgonröjet sedan sätta en bulldeg på jäsning, gröt till Liam och sedan ett bad för honom. Men först av allt måste jag in till stan en snabbis.
Så egentligen har jag ingen tid att sitta bort här men ett snabbt inlägg kan väl hinnas med.

Det blev en tidig och härlig kväll för oss igår, med film.
Somnade snabbt men var trött så det snarkar om det i morse, Jens fick hålla på femton minuter med att väcka mig. För mkt sömn kanske?
.............jahapp, nu somnade visst lillgrabben om.

I kväll ska man se idol, vad jag förstod är det från luleå ikväll, hoppas att man känner igen någon =)


Kommentarer
Anki

hehe sötnöt....jodå ja ska vila....SEN ;) känns som om man har tusen saker att göra just nu som ja skippat nu i flera dagar pga annat...blää...

2010-09-14 @ 12:50:09
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0