Tisdag Morgon

Godmorgon på er alla därute!

Jag fick nyss ringa till dagis och ta ledigt till Filippa resten av veckan efftersom att vi bara har en bil i veckan.
Det är detta som ställer till det då dagis flyttat, det är ingen sträcka man går med en femåring precis. men jag klagar inte jag tycker att det är väldigt mysigt att få rå om henne och njuter av hennes glada sällskap.

I dag blir det Janssons frestelse till middag på min mans beställning, det blir dock att laga en till middagsrätt till barnen som total vägrar stoppa denna rätt i sin mun, Kevin hulkar då han känner lukten av det.
Nu har de åkt till skolan och jag hoppas att inget händer i dag, Milla var alldeles öm i bakhuvudet i morse.

Nu hör jag Filippa tassa på, hon har vaknat och jag ska gå och säga godmorgon till henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0