Städning pågår!!

Ni som nu tror att jag gått och blitt fullkomligt galen, ni har rätt. Jag har bakat, gjort barnmat, middag och lunch hela dagen. Nu ska jag diska bort och torka bort lite mjöl, smör och div andra saker som har en förmåga att yra omkring då jag leker bullmamma!
Men till skillnad från andra gånger så har det faktiskt varit rätt kul med detta idag, omän jag fick skjuta upp torsdagstädningen till imorrn. Hahahaha!! Bullbak och torsdagstädning kan man bli mer "bullmamma" än så, jag kanske har gått och blivit en, kan det vara så?
Kollade just in på mina americanska cookies, hade tänkt göra rejäla kakor men det visade sig bli mkt FÖR rejäla kakor =) Jaja, förhoppningsvis är de goda iaf.

Middagen som bestod av rullader fyllda med kantarellost puttrandes i grädde med en god sallad till blev omtyckt!

Någon mer än jag som inte ttar mig in på fejjan??


Kommentarer
Anki

fejjan tjorvar massor..

2010-09-23 @ 21:23:43
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0