Smyckestävling

Det pågår en smyckestävling just nu på www.grodansdagbok.blogg.se Smyckena kommer från www.carolinessmyckeskrin.se 

Allt om tävlingen och hur du gör för att tävla finner du där. Snabba er att vara med, förra tävlingen vann man en napp och en av vinnarna var lyckligtvis en god vän till mig =)

Detta är smyckena man tävlar om......

Till pappan/sambon:
Grov kulkedja med stansbar dogtag.



Till dig  själv, kompisen eller mamma........




Eller ett tufft smycke till barnen......




Som skrivet kan ni läsa mer om tävlingen och smyckena på www.grodansdagbok.blogg.se
Om jag skulle vinna, skulle jag välja smycke nr 1 (herrsmycket) och överaska min underbara man som är en klippa i mitt och våra barns liv ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0