Sena Lördag Kväll

Sitter här och myser efter en jättebra lördagskväll.

Vi alla gick ut och grillade pinnbröd och som det smakade gott, vi berättade spökhistorier vid elden på barnens beställning.
Barnen blev trötta och vi gick och bädda ned dem till en film.
Jag och Jens stannade kvar vid elden och väntade att den skulle brinna ut, under tiden hann vi prata med varann...utan någon som avbryter...vi hann framföra hela meningar till varann om och om igen och det var underbart! Så underbart =)
Nu har vi gått in i värmen *skönt* Snart ska vi lägga oss.....

Måste bara berätta en sak om vår underbara,roliga Filippa. Vi åt surströmming i dag och så frågar Filippa efter ett tag, vad är surströmming gjort av???? Man får inte skratta, men tro mig att man ville. Helst då frågan kom efter första frågan som löd, mamma är det här delfindelar, hon missuppfattade filédelar.....ja det är svårt att beskriva det roliga hon säger, men jag måste erkänna att jag skrattar extra mkt med Filippa i mitt liv =)

Sena Lördag Kväll, kunde inte ha önskat mig en bättre =)

Puss o kram alla vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0