Så Är Det!

Kokar fläsklägg till blötan som vi ska  äta till middag, själv tycker jag att det luktar svinigt äckligt och är inte ett dugg sugen på det, sen är jag på ett jäkla humör också, en likadan dag som igår med andra ord.

Filippa är hemma, jag hann somna tio minuter i morse innan jag skulle hämta henne, men fick bara en huvudvärk av det som dessutom vägrar att ge med sig.

Har ont i fogarna i dag, nu är det över fyra månader Liam föddes och jag har fortfarande ont till och från...frågan är om det någonsin kommer att ge med sig?

Det var faktiskt så att jag kom på mig själv att gå och halta då jag lämnade Filippa...det tog ett tag innan jag reagerade själv på det konstigt nog. Antar att jag är så van vid det efter graviditeten så att det kändes  så vant på nått sätt.
Lättare blir det inte av att nacken och axlarna strular en hel del, samt handlederna som värker.

Nu blev det en hel del klagomål men vad ska man göra åt detta det är väl lika bra att dra hela klagoramsan medans man likaväl håller på...................eller nä bara nästan,resterande ska jag bespara er.
I dag kan den ramsan bli väldigt lång..............bränsle för det finns så att det räcker och blir över.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0