Nu.........

Är alla fönstren putsade ut och invändigt, helgstädningen fixad, tvätten vikt, middagen lagad, Jens kastade jag i säng efter middagen, nu har ett ett migränanfall igen *stackars* han blir så dålig att han knappt kan öppna ögonen. Sen han fick sin medicin har det blivit lite bättre, han tar pillren och lägger sig i nån timme sen är det borta, förr hade han det i hela dagar.

I morgon är det fredag =) Helgen kommer att inledas med en myskväll....och resten av helgen vete sjutton vad man skulle ha gjort, kanske börja med Millas inbjudningar?

Jag håller på  att buda på en present till henne som jag hoppas otroligt mkt på!
Nix, ingen telefon, en sån vill jag inte klicka hem osedd men håller utkik på blocket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0