Mycket Bättre.........

Nu har jag vilat och är nu i toppform jag blev otroligt pigg faktiskt och känner mig betydligt mjukare i axlarna. Snacka om att man måste börja träna då man får så här för lite fönsterputsning, helt sjukt.
Nu ska jag röja här hemma, snöra igång en tvätt samt hänga en sen ska vi äntligen gå ut och tända en brasa och mysa ute, kanske spela en fotbollsmatch och lite boule *stava*
Sen får vi se hur länge Kevin orkar då han känner sig krasslig, det var så synd om honom då hans kompis ringde och ville att han skulle komma då han inte orkade fara.
Nåja.......


Påminner igen om den pågående smyckestävlingen på www.grodansdagbok.blogg.se där man kan vinna super trendiga och fina smycken från www.carolinessmyckeskrin.se

Tävlingen pågår tom 12/9 så passa på............

Bilder på smyckena hittar du några inlägg längre ned i min blogg, eller på www.grodansdagbok.blogg.se


Jag är med och tävlar, Var det du med! ♥



Kommentarer
anki

hihi får jag det ;) ja mer än gärna bara jag kan kram

2010-09-11 @ 18:08:25
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0