Morgonstund!

Puss o lycka till, för min man som börjat sin första arbetsdag på sitt nya jobb i dag. Tänker på dig ♥

Det gick som en dans här hemma idag, kläderna till barnen förbereddes redan igårkväll (med deras medgivande av klädval) på så sätt sparade vi nog 30 min på tjat och missnöje. Rutinerna med hår/tandborstning efter frukost flyter på perre, det är bara filippa man får poscha lite ibland. Vi åkte i god tid till Filippas dagis så att de stora barnen fick passa Liam medans jag gick in och lämnade Filippa. På så sätt slipper jag ut med honom ur bilen.
Sedan på väg hem släppte jag av barnen på deras skola, vinkade iväg två fantastiskt glada utflyktare faktiskt, sånt är alltid kul. Liam ville inte vara vaken och somnade om efter att vi kommit hem så nu sitter jag här alldeles ensam och saknar sällskapet av Jens *snyft* Det är så tomt och tyst.......så tyst att jag slagit på tecknat så det ska låta lite hahaha!!!

Snart åker jag och lillgubben in till stan, kanske gör vi ett kaffestopp hos mormor och morfar.
Ha en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0