Måndag

Mer än så behöver jag väl inte säga, det mesta är grått och måndagsaktigt idag omän solen lyser då hehe......det är jag som är grå och trist idag inte vädret. Bara jag och den eländiga måndagen.
Filippa håller på att ta musten ur mig med sin jäkla trotsålder, kattungarna har jag lust att kasta ut, matlagningen är så trist och jag kommer inte på nått att laga. Trist att vara själv, och inte kan man fara någonstans heller eftersom att barnen slutar olika tider och Filippa bara har sina ynka tre timmar på dagis, så möjligheterna att göra ngt medans "storbarnen" är borta finns inte det resulterar bara i en massa stressande. Man stannar hemma och städar, fy vad man städar och tro mig då jag säger att man tröttnar på det också rätt fort.
Om man ändå hade gångavstånd till nått kul men det finns inte heller bara skog kossor och åkrar.
Till råga på allt detta är mina bihålor än en gång igensvullna....och jag bara fryser och huttrar.

Så här känner jag idag, kan vara annars i morrn. Hoppas så!

Liam fick prickar av smakportionen med morotspure och visar på ont i magen så den lägger vi också på hyllan och håller oss till ersättning och gröt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0