Lyckan är total!!!

Jens har fått en praktikplats på skanska i två månader är de sedan nöjda med hans arbete får han en anställning, jag blev så glad så jag höll på att kissa ned mig haha, fattar ni vilka mysiga dagar jag och Liam kommer att få nu!

Men vi måste köpa en till bil.

Nu ska vi käka lunch och sedan fara för att handla hamburgare och några öl inför morgondagen, ikväll ska det snickras ihop en god middag  och fira detta, fattar ni vår glädje?? Han har ju gått hemma hur länge somhelst nu.....=)
Kan nog även passa på att tacka hans gulliga vän som säkert lagt in ett gott ord för honom! ;)


Kommentarer
Anki

Ojjj grattis till gubben din :P Så kuuul för er..

2010-09-03 @ 12:47:01
URL: http://mammaanki.blogg.se/
linda

Men så kul:)stort,stort grattis:)Är ni då verkligen värda!!gratulera jensan:D..ser fram emot imorgon/kram:)

2010-09-03 @ 16:50:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0