Lördagkväll!

Sitter här vid datorn, Liam ligger i vaggan mittemot mig och myser med snutten och sitt lilla lejon. Han har på sig en ny tröja " I ♥ dad "

För ett tag sedan följde jag flickorna ned, de somnade i soffan =) Nu sitter Kevin och Anton här vid datorn, och det känns som att jag bytt ut min wow spelande karl mot min fjortonåriga lillebror =)

Jag måste säga att jag myser på riktigt bra här hemma, men om jag säger att jag inte saknar min góa stora nalleman skulle jag ljuga (må han aldrig läsa detta inlägg, han skulle nog kunna dräpa för "nalleman" Hahaha)

Men jag misstänker att den "nalleman" jag saknar är utan ben då han kommer hem, så jag och Liam har gjort en deal, Liam sover på Jens sida inatt och pappa kan då ta vaggan.
Morgonrocken är framlagd ifall jag måste ut och hjälpa till att bära in han : ) hihihihi!

Ante och Kevve ska slå på en film. Så snart ska jag kasta mig ned i sängen och titta film med dem =)
Hoppas att ni alla haft en lika bra dag som jag har haft!

Jag ska pussa ihjäl min man då han kommer hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0