Lilla Liam!

Mammas älskade lilla vän, så liten men så otroligt älskad....Mmmm..skulle kunna äta upp honom och i bland blir jag verkligen orolig att jag ska det också! Men eftersom jag lyckats hålla mig från att äta upp mina tre andra barn så kanske jag lyckas nu också.
I kväll efter bortplockningen av middagen och övriga kvällsbestyr ska lillen få sitt "morgon" bad, stackarn har blivit försummad mitt i mammas bullbak i dag, han har snällt suttit och jollrat (utan avbrott) under hela tiden jag har vart upptagen i köket, inte ens fick han smaka från det som luktade så gott, medans syskonen smaskade i sig ett rejält mellis bestående av just allt det som kom från ugnen rykande färskt. Men han är glad ändå för han fick gröt, mycket gröt dessutom.
Strips och hamburgartallrik blev dagens middag, fantastiskt gott! =)

Milla är på fotboll och Kevin hos Hannes, Filippa är själv, men i morgon ska hon få ringa till någon dagiskompis, jag tror att hon haft det ganska trevligt med mig ändå!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0