Kan det vara möjligt?

Känner mig halvdassig, ont i halsen och ont i skallen.....det kan väl inte vara en förkylning till? Jag har just blitt av med en förkylning för guds skull. Jag vill inte alls bli förkyld nu och definitivt inte få feber. I veckan har vi föräldramöte så jag måste banne mig hålla mig frisk.
Är man nu bara lite förkyld är det ingen fara men det e så jobbigt.

Filippa har vaknat och vi myser för tillfället i soffan framför nickelodeon, snart ska vi dra fram en hel del böcker och läsa.
I dag kommer hon inte att fara på dagis då vi bara hade en bil. Lika skönt det =)

I natt har jag drömt en massa konstiga drömmar och det lustiga är att känslorna från drömmarna sitter i fortfarande, nästan läskigt såntdär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0