Kall morgon.

Få se om jag kan få till ett inlägg med min nyvaknade hjärna, inte alls säkert men jag ska göra ett försök.
Somnade före tio igår så jag har faktiskt förhoppningar om att vara eller bli rätt pigg idag. Det måste jag.
Ska ned i källaren idag och kolla vad jag hittar för kläder till barnen, vad som går att återanvända. Filippa fick en ny Didrikson overall förra året som jag hoppas att  hon kan ha även i år. Jag har dragit mig för att gå ned pga alla spindlar men nu är jag illa piskad, känns onödigt att köpa nytt då det redan finns. En del iaf.

Sitter nu och dricker kaffe för att vakna till, hör Liam börjar knorra så han vill nog snart ha sin morgonflaska. Han sover alltid nätterna igenom nu, hur underbart är inte det =)
Kevin har vaknat och myser en stund framför tvn, han knaprar halstabl. för sin onda hals. Han har ingen feber och får därför ändå gå till skolan. Igår berättade Milla att det går magsjuka på deras skola och att fröken bett dem tvätta händerna NOGA! Jag i min magsjukeskräck hann fundera "om jag skulle skicka med henne handsprit" men ne.....heheehe!

Nu ska de andra också väckas................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0