Han Pruttade!

Liam har totalvägrat sova i kväll, jag vet vad ni tänker; han e ju en bebis de sover ju inte och om de gör det så är det på dagen då man själv "måste" vara vaken. Men Liam har aldrig haft för sig något sådant, han sover då vi sover, thats it!

I kväll var det jobbigt för honom, han ville INTE sova. Men nu för ett tag sedan efter mkt vridande och vändande så kom en låååång fis och en till, en till och ännu fler............nu ligger han blixt stilla och sover medans jag förbannar den potatis jag stoppat i honom. Han verkar inte alls vara mogen för det ännu så vi lägger det på hyllan ett tag till.
Antagligen är det stärkelsen i potatisen som ställer till det.
Vi fortsätter med gröten och avslutar detta inlägg med att han pruttade, nu är allt frid och fröjd!

Jag vill ställa en fråga till er alla därute, den lyder såhär! Om du fick skapa ett eget parti, vad skulle  kärnfrågan vara? Vem vill du nå ut till?  Vad skulle partiet heta? Hur skulle ditt sverige se ut?

Nu vill jag verkligen höra era partidrömmar, ni får vara anonyma som kända bara ni delar med er!

Pössss o gònatt!!!!

Kommentera gör ni genom att KLICKA på "KOMMENTERA" nere i högra hörnet efter inlägget!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0