Godmorgon

Lördag och solen skiner (hoppas det håller i sig) och i dag blir det grillfest!!

Efter att ha läst igenom gårdagens inlägg om "lyckan är total" så måste jag bara rätta till ngt som jag tycker att man kan missuppfatta på så sätt jag jag tycker det ska bli trevligt att slippa Jens. Det är naturligtvis inte så jag menar, det ska inte bli skönt på ngt sätt att tappa hans sällskap om dagarna. Vi trodde att vi skulle tära sönder varann nu då vi båda har gått hemma, men inte det, tvärtom. Vi har haft det underbart, FÖR bra! Vad jag menar med mysiga dagar med Liam är den där absoluta självtiden och slömornar =) som jag tycker ska bli mysigt.
Då vet ni hur jag menar =)

Som sagt blir det grillfest med gamla grannar i kväll, jag är laddad och känner mig på topp inför eftermiddagen och kvällen. Nu ska vi bara äta så ska jag sen packa i hop det vi ska ha med oss.
Nicklas ska köra oss, det tackar vi för =)

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0