..............................

Jag har lyckats krypa ut ur morrisen, strax före lunch dessutom.
Jag har röjt och pysslat ihop ett väldigt fint akvarium med min dotter, bilder kommer vi ett annat tillfälle.
Nu tar jag en kaffepaus innan jag ska sätta igång att baka fika till i morgon, nej det är ingen som fyller år. Turen att jag bara behövde baka vid födelsedagar är borta med vinden, nu måste jag nämligen baka för Jens fredagsfika och vette sjutton hur ofta det är Hmmm......

Så helgstädningen skjuts upp till i morgon om jag inte får ngt energiryck senare i dag.
Tvivlar dock på det.

Vem har förresten beställt detta pisssväder? Om det är ngn vän till mig på fejjan så var god att radera mig som vän då!!! Jag behåller inte vänner som är i maskopi med regniga vädergudar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0