En tanke till de sjuka och arbetslösa!

Eftersom att det"friska" sverige röstat fram valresultatet, och samhällets "svaga" inte alls fått en endaste tanke så vill jag skänka dem en idag, jag lider med er samtliga. Jag tycker att det är synd att människor ska vara så förblindade av sin egna "höga" status att de spolierar drömmar och visioner framförallt drägliga liv för människor som inte har det så lätt.
Tänk att man aldrig ska sluta förvånas över hur vuxna människor tänker och agerar.

I dag så blir det en slödag för mig, Filippa och Liam, morgonröjet är klart och mysbyxorna är på. Snart vaknar nog Filippa och då ska vi äta frukost, sedan ladda upp med ett gäng böcker att beta av under dagen.

Igår masserade jag och Jens varann och jag kan lova att det känns idag, det gör så ont så ikväll blir det nog mer av den varan.

Nu...slapp!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0