Eftermiddags besök!

I dag kom min kusin Jessica och två av hennes flickor Nelli och Lilly för att gratta hennes gud dotter i efterskott =)
Av familjen Fors fick hon en middag på max och sedan bio med popcorn och dricka =) Man blir så varm i ♥ när man ser hur många som bryr sig om henne och hur många som grattat henne. Milla blev förståss väldigt glad av uppvaktandet...men vem blir inte det och framförallt en sjuåring =)

I dag blir det en sen middag för oss, och självklart ska vi se valvakan...iaf så långt man orkar.
I kväll ska jag och Jens ha en riktig massagekväll, jag har så ont i mina axlar och han med, så ikväll blir det massage heeeela kvällen.

i dag har vi städat och tvättat så det är så rent och fint överallt, nu väntar man bara på att det ska börja skymma så vi får tända lite ljus och mysa.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0