Bakdag Och Inget Liambad!

Ja se där, for till stan och handlade tillbaka för att plocka upp Filippa på dagis hem och satte en bulldeg på jäsning. Bakade under tiden Henrys kokoskaka, muffins med en rosa röra på, farinkakor och sen blev det då vaniij och kanelbullar! Det ser hemskt ut här vill jag tala om och då det blev aktuellt med städning försvann min lilla hjälpreda konstigt nog.
Jaja, det köper jag, helst då inte jag heller har lust att städa upp......

I kväll har Milla fotboll el annan aktivitet på sjulnässkolan, jag tyckte det var en toppen idé och hon själv är så glad över det. Så då ska vi dit med stumpan.
Just nu sitter jag och häller i mig ca 50cl kaffe och väntar på kaffekicken (som dröjer skrämmande länge) sedan ska jag stöka bort här och snöra i hop en pannkaka till middag. Efter det ska jag lägga mig i soffan och bara vara, hm hur lätt det då kan vara, det där var nästan lite självbedrägeri men en härlig tanke.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0