Äter lunch och blockar .......

Sitter och har lagt ut lite smått o gott på blocket...undra bara vad min man säger då jag berättar att jag har satt ut vårt köksbord till försäljning ;)
Det är så mkt jag/vi kan sälja som ger oss en extraslant och öppnar upp i förråd och andra utrymmen......då hör inte köksbordet och kattungarna till det hihi....min tanke är att jag ska få allt sålt så jag av de pengarna kan köpa det bord jag vill ha från ikea =) Vi klarar oss på sex platser än så länge men det är kört då vi får främmande, jag vill ha ett bord med minst åtta platser. Får jag allt sålt kan vi även lägga en slant på den andra bilen vi "måste" köpa.
Bort med det gammla...in med det nya!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0