Älsklingen på hemtågande!!

Kom just på mig igen med att sitta och sakna gubben, tänk att jag fortfarande saknar honom efter fjorton år tillsammans haha, visst är det klart man ska göra det, men efter en arbetsdag?;)
Längtar gör jag iaf precis som om det skulle vara vår första dag tillsammans =)

Eftersom vi bara haft en bil idag så måste vi åka och handla efter middagen, få se om jag åker själv eller hur vi gör, det enklaste vinner idag!

Liam har skitigt två gånger i dag precis som han brukar på måndagar, sista gången var han jättelös, precis som Filippa har varit i dag...hm...

Milla har blivit slagen av en sexårig pojke på skolan i dag, hon hade sagt åt honom att man inte fick ha pinnar på skolan eftersom att det är en regel de har. Då hade hon fått ett knytnävslag i bakhuvudet. Jag trodde att jag skulle springa till skolan i all hast och ifrågasätta vart fröknarna var!!! Jag blev så ursinnigt arg och besviken, ut med fler fröknar och rastvakter! Det är inte meningen att barnen ska behöva försvara varandra i ett slagsmål och sen dessutom springa efter hjälp. De ska finnas tillsyn av vuxna ute på rasterna, så pass många som behövs för att se till att inget barn får slag i huvudet inga slag alls för den delen.
Jag hoppas verkligen inte detta upprepas men är otroligt tacksam för att det gick bra den här gången.
Milla är öm och har ont där slaget träffade, så ska det verkligen inte vara då man kommer hem från skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0