Zzzzzzzz!!!!!

Nu har jag satt kameran på laddning för att åter igen kunna börja bjuda på bilder med liiite högre kvalla än vad min telefon ger så förhoppningsvis bör det trilla in en bild eller två inom snar framtid. Jag har en dator vars tangentbord har börjat leva sitt egna liv, det blir dubbelslag då man trycker på vissa tangenter osv osv. Mitt Z är den livligaste  av alla mina bokstäver den behöver jag inte ens trycka på för att den ska gasa så här zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........and on and on!!!!! Jag tappade faktiskt tålamodet och slet bort f*n skapet och hoppades på ett slut....(kan ju ändå använda knappen och vet liksom vilken bokstav det är)......på detta elende!!! Men det ska ni veta att den har inte slutat utan lever sitt egna liv då och då, inte alltid faktiskt.
En gång började jag skriva ett inlägg och datorn skrev på sitt egna språk = helt obegripligt! A kunde bli Al1 osv.
Så bli inte förvånade över saker som kan stå här ibland, det kan lika gärna varit datorn som skrivit det =)


Zzzzzzzzzzz
zzzzzz
zzz...........!!!!!!
Gò kväll på er =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0