Vilket kaos.......

Det bidde inga inköp alls i dag, vi hann helt enkelt inte.  Vi måste ta det i morgon och jag, Liam och Filippa måste försöka ta oss in till stan i morgon så kanske, kanske finns det en snäll pappa/morfar som kanske skulle vilja hämta oss här och sedan få främmande av Filippa och Liam medans jag går på stan. Sen kanske jag kan ta tojjan hem?????;););)!!! Det skulle lösa en hel del bekymmer.
Vi har inte fixat bordslampan ännu men det kommer, jag har ändå tagit bildet på lite av det inköpta och bord o stolar som jag tänkte bjuda på innan alla tappar intresset..............Varsågod!



Lite grönt i vardagsrummet också!




Liams nya grodset, detta hade vi till Milla också då hon var liten jag tycker det är urgulligt sen passat det så bra ihop med Liams grodsnutte! Bilderna visar även sittdynan och underlägget vi köpte. Underlägget skar vi ut så det skulle passa till bordsskivan som även den inhandlades, klockren!!!




Det här är Liams numer favorit leksak, ni kan tro att den gnisslar rejält mot lillens tandkött!



Här kommer bilder på en lite partyprinsessa innan discot!!



Detta fick jag av min älskade man i dag då han kom hem från jobbet.......



Mitt stora ♥ !!!

Det får avsluta för dagen...ni som läste mitt morgon inlägg förstår väl vad som är "guldkorn" Med den inställning jag hade i morse kunde jag nog ändå aldrig ana hur bra dagen skullle bli. Jag vill till det allra sista i detta inlägg säga GRATTIS till Jens som fick jobb!!!! =)=)=)=)=)=)!!!!


Kommentarer
Anonym

Fina grejjer ni har inhandlat..blev jättebra! Men man måste ju få gratta så mkt att han fått jobb..måste ju kännas otroligt skönt!:) /Erika

2010-10-26 @ 12:53:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0