Väntar

Sitter och  väntar på att vcl ska ringa upp så jag får rådgöra med dem ang Milla. Jag tror bestämt att det rör sig om en sträckning. Hon ligger nedbäddad med värme på muskeln och vill sova.
Filippa sitter som ett yrvaket monster i soffan med håret på ända, hennes farfar kommer senare och skjutsar henne till dagis eftersom vi har en bil för lite.
Pratade med vcl nu, hon trodde att det kunde ha spruckigt ngt i musklerna eller något sådant eller en sträckning, vi fick råd att lägga värme på benet, ge alvedon och försöka hålla henne stilla, det lär inte bli några problem med det sistnämnda eftersom hon vägrar gå. Hon skulle hållas hemma från skolan och i morgon skulle vi ringa till sjukgymnasten för att få en tid, akut tiderna för i dag var nämligen slut.
Mamma och pappa for nyss de har varit och bytt däck på bilen, Liam har somnat om och jag ska göra ett ryck här men känner mig inte alls peppad, är så less!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0