Buzzador



Bambino silicone 0-6 månader.

Jag är en buzzador och detta är första kampanjen jag är med i efter att jag anmält mig. Den här gången provar  jag och Liam 5 månader bambinos silicon nappar som är anatomiskt utformade.
Napparna är designade av Karin mannerstål, känd från inredningsprogram på tv.

Nappens egenskaper


♥Ringen gör nappen lätt att fästa i napphållare.
♥ Fjärilsformad  sköld anpassad till det lilla barnets ansikte.
♥Mjuk rundad kant som inte skaver mot huden.
♥ Själva nappdelen är anatomist utformad, för att ligga bra i bebisens mun.
♥Ringen har ingen klumpig fästknopp, utan är inegrerad i den utskurna skölden.
♥Stora hål gör att luften kan cirkulera mellan nappen och bebisens hud.
♥ Lägre vikt än många andra nappar på marknaden, vilket gör att den lättare stannar i munnen utan att trilla ut.

Mitt egna omdömme
I första anblick tilltalade nappen mig pga sitt utseende, den är urgullig och finns i fler fina motiv, den vi har hemma är vit med ett blått moln. Jag känner att nappen är väldigt lätt detta är ngt jag ser som positivt då den även ligger lätt mot barnets mun och luften cirkulerar finfint utan att lämna kvar märken från nappen då den plockas bort =).
Liam är kräsen då det gäller nappar men denna tog han direkt, han tittade lite fundersamt på mig i några sekunder men det dröjde inte länge innan han nappat på denna söta sak. Vi fortsätter med dessa.

Nu är det då så att jag har fått hem en massa provnappar som jag vill dela med mig av, men för att ni ska få en gratis napp vill jag att ni lämnar era synpunkter på denna till mig efter ett tags användande. Jag kommer redan nu att kontakta de vänner och bekanta jag har med barn i denna ålder och låta dem prova varsin napp så snabba er om ni vill vara med och tycka till!!!
Jag skickar inga nappar utan lämnar dem mot avhämtning men kräver då en väl utformat omdömme.

Att vara buzzador

Är både nytt och spännande för mig och ger den moderna reklamen ett ärligt ansikte!
Testa du med, mer information hittar du på www.buzzador.com



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0