Undrar vad jag sysslar med egentligen.....

Ja nog kan man konstatera att min kropp inte ska vara still allt för länge, omän jag inte orkar så går den av sig självt tillslut och jag liksom bara hänger med som en likgiltig, förkyld och kröjmig stackare........Det har sett ut som kom och hjälp mig här de senaste dagarna vilket har varit rätt okey ändå, vi är sjuka och då får det vara. Men nu idag skulle jag in med lite kläder i garderoberna och höll på få ett psykbryt mindre sagt. Allt slutade med att alla garderober tömdes ut och in och städades upp, kom på att så här kan inte tjejernas garderob stå för det blir för trångt att ta sig in i dem så pang bom hade jag möblerat om där....och i övriga huset ser det lika taskigt ut och lite värre än tidigare för nu ligger allt som inte skulle vara i garderoberna inne i köket. Om jag plockar undan det? Nej hahaha!!! Det orkar jag ju inte nu heller ;)Så det får fortsätta gro här, iaf till i morgon för trots allt så börjar jag vara på bättringsvägen. Ett säkert kort för det brukar vara då kroppen drar iväg och huvudet inte riktigt hänger med, snart är jag ikapp, frisk. Då är det kroppen som inte hinner med huvudet........ Lev & Må!


Kommentarer
Erika

Hoppas ni kryar på er snart,ni verkar varit mkt drabbade med förkylningar i höst. Men nu kanske ni har gjort bort alla sjukdommar för ett bra tag framöver.Hoppas ni får en bra helg!! /Erika

2010-10-08 @ 11:08:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0