Trötter......

Ville inte vakna idag heller, tänk att få fortsätta sova tills man själv vaknar. Vilket önsketänkande. jag/vi skulle inte bara behöva en nanny, vi skulle även behöva lite städhjälp här hemma. Bokstavligen faller det i hop......Men som sagt det är bara små bekymmer i en stor värld. Jaja, bara härda ut och försöka tänka att det går över. Liam hade ingen feber på morgonen då han vaknade men var snorig, hostig och nös i massor. Nu är han varm och jag ska ge han alvedon. Jag skedmatar han med alvedonen, det gick superbra, förra gången han fick det svalde han så fel och blev så otroligt rädd och ledsen så därför provade vi skeden igår och det gick så bra. Nu gråter han och vill ha sin mamma........


Kommentarer
Anki

Känner precis likadant just nu...har åkt på feber med..smittat mig via data virus el ??? ;) Krya på er vänner..puss o kram

2010-10-06 @ 10:21:33
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0